آیا درمانی موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد
آیا هیچ درمان موثری برای درمان بیماری های مقاربتی کلیه پلی کیستیک وجود دارد هر نوع درمان موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت از کیست کلیوی است، آن را سخت تر به درمان است. همه درمان معمول از کیست کلیوی هیچ تاثیری بر این بیماری به این دلیل این کیست ها ممکن است دوباره شعله ور پس از حذف خواهند شد. خوشبختانه، برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری اختراع شده است، که امید برای افراد مبتلا به PKD وجود دارد.
آیا درمانی موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟
همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری ابداع شده است وجود دارد. این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بیشتر موثر است. با کمک او، این کیست ها در PKD را می توان به اندازه کوچک کاهش می یابد و می توان از دوباره در حال رشد مهار.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که از طریق سه راه PKD. جزئیات به شرح زیر است:
1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی ممکن است به طور مستقیم در ضایعات کار، مهار وزیکول ترشح مایعات، به یک رشد سلول های اپیتلیال مثانه و کاهش آسیب ثانویه.
2. برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع از اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، معکوس اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع درون کپسول به تدریج می تواند به جریان خون گرفته، و سپس از بدن با ادرار حذف خواهند شد.
3. علاوه بر این، در طول فرایند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy سازگار با برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه است، به طوری که می توان آن را آسیب کلیه و آسیب دیده سلول جلوگیری از تعمیر کلیه ذاتی است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495، کارشناس آنلاین ما می توانید به کمک به شما ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: